Realdogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Realdogs is een RPG waarbij U de hond speelt. Wat heeft uw hond meegemaakt? Misschien een afschuwelijk verleden? Zwerft uw hond nu rond in het grote gebied? Of ligt hij languit voor de open haard. U bepaalt het allemaal. Registreer vandaag nog!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast :: 1 bot

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma aug 30, 2010 6:57 pm.

 

 My name is:... Kijk maar in het topic >:D

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Bella

Bella


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 30-08-10

Character sheet
Levenswijze: Hond met een huis
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 3 maanden.

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimewo sep 01, 2010 5:55 pm

Hm... Ik moet mezelf ook maar een gaan voorstellen! Very Happy

Nou, kijk, ik heet Brenda. Ben 13 jaartjes, bijna viertien *yeah* en zit in de derde.

Ik heb een hondje. Hij heet Zenna, is nu ongeveer drie jaar, iets jonger meen ik, en zijn ras is onbekend wel weten we dat zijn moeder een Parson Terriër is. Asbakkie dus (a')
Ook heb ik een konijn en een cavia. Ze zitten samen in een hok :'( , ik wil ze buiten hebben omdat hokken voor binnen klein zijn maar we hebben geen gras in de tuin.. En mijn vader heeft hooikoorts dus gras in de tuin zit er ook niet in -__-

Maarja, verder houd ik van de Twilight Saga. Ik heb alle boeken gelezen, meerdere keren xD, maar de films vind ik een beetje bagger.. Eclipse is het best van de drie (a)
Mijn beste films vind ik: de Titanic, gewoon een klassieker... Grease, jeetje wat heb ik met oude films?, en Vampire Suck, geweldige film, echt geniaal x), Bridget Johnes Diary and the sixth sense, of zoiets, Avatar en die film over de Avatar serie vind ik oowk coowl Cool. Natuurlijk weet ik van wat films de naam niet meer... xD

Uhm... Momenteel doe ik geen sport en binnekort moet ik een maatschappelijke stage lopen *Yeah, oude omatjes thee brengen -__-* Wat kan ik nog meer vertellen?

Owhja, mijn hobby's x)... Ik teken en lees graag, ook vind ik het leuk om te dansen. Verder zijn shoppen en dingen met vrienden en vriendinnen doen ook een van de meest belangrijke hobby's voor me xD

En ik ben goed in irriteren ^^
Dat is mijn enige talent *Kuch*

Dat was het :'D, vraagjes?
Terug naar boven Ga naar beneden
Pure
Administrator
Pure


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 24-08-10

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Teefje
Leeftijd: Drie maanden

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimewo sep 01, 2010 6:50 pm

yay, ik ben de eerste die je mag welkomeren, als dat een werkwoord is =D
Dus welkom, ennuh, je hebt een goede smaak voor films =D
Trouwens, zit je op ws?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://realdogs.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 30-08-10

Character sheet
Levenswijze: Hond met een huis
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 3 maanden.

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimewo sep 01, 2010 7:11 pm

Neej, ik zit niet op ws Razz (Wolf story toch?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Kira

Kira


Aantal berichten : 49
Registratiedatum : 30-08-10
Leeftijd : 29
Woonplaats : Bij Hershel&Matsuda @ Maastricht <3

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Reu
Leeftijd: 5,7 Jaar

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimewo sep 01, 2010 8:08 pm

Bienvenue und much plezier hier Brenda =3

Zit je nog op andere fora of is dit je eerst?

Gr. Quinty =3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://vamp-was.actie-forum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 30-08-10

Character sheet
Levenswijze: Hond met een huis
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 3 maanden.

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimewo sep 01, 2010 8:32 pm

Ik heb ook nog op een andere rpg gezeten maar daar ben ik de naam van vergeten :$

Ik meen dat het iets met Twilight te maken had, een Twilight rpg denk ik x)
Terug naar boven Ga naar beneden
Pure
Administrator
Pure


Aantal berichten : 57
Registratiedatum : 24-08-10

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Teefje
Leeftijd: Drie maanden

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimewo sep 01, 2010 10:31 pm

Hoe ben je hier dan opgekomen?
*is nieuwschierig*
Terug naar boven Ga naar beneden
https://realdogs.actieforum.com
Bella

Bella


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 30-08-10

Character sheet
Levenswijze: Hond met een huis
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 3 maanden.

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimedo sep 02, 2010 8:05 am

Een vriendin, die wel op wolf story zit, die weet dat ik honden hele leuke dieren vind, en zij had dus die advertentie gezien en de link naar mij gestuurd zodat ik weer een kon gaan rpg-en ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Levis

Levis


Aantal berichten : 28
Registratiedatum : 31-08-10
Leeftijd : 28
Woonplaats : Tussen Amerika en Rusland

Character sheet
Levenswijze: Waakhond
Geslacht: Reutje
Leeftijd: Vijf maanden

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimedo sep 02, 2010 11:45 am

Bella schreef:
Een vriendin, die wel op wolf story zit, die weet dat ik honden hele leuke dieren vind, en zij had dus die advertentie gezien en de link naar mij gestuurd zodat ik weer een kon gaan rpg-en ^^

Hm... Nu ben ik benieuwd naar hoe je vriendin heet :3

Wilkommen, btw, veel plezier, en zoek alles zelf maar uit hoe het werkt. Aangezien vragen eigenlijk bijna nooit gebeurd (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ikvertel.nl/tableaux/index.php?intromenu=1&storyI
Bella

Bella


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 30-08-10

Character sheet
Levenswijze: Hond met een huis
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 3 maanden.

My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitimedo sep 02, 2010 7:46 pm

Levis schreef:
Hm... Nu ben ik benieuwd naar hoe je vriendin heet :3

Wilkommen, btw, veel plezier, en zoek alles zelf maar uit hoe het werkt. Aangezien vragen eigenlijk bijna nooit gebeurd (aa)

Laura, zo heet ze. De accounts/het account die ze heeft? Geen idee, dat vraag ik wel als ze online is op msn x)

Iedereen nog bedankt voor het warme welkom :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





My name is:... Kijk maar in het topic >:D Empty
BerichtOnderwerp: Re: My name is:... Kijk maar in het topic >:D   My name is:... Kijk maar in het topic >:D I_icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
My name is:... Kijk maar in het topic >:D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het onzin topic
» Het dieren topic:D
» Heel lang topic... Boe?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realdogs :: Algemeen :: Who are you?-
Ga naar: