Realdogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Realdogs is een RPG waarbij U de hond speelt. Wat heeft uw hond meegemaakt? Misschien een afschuwelijk verleden? Zwerft uw hond nu rond in het grote gebied? Of ligt hij languit voor de open haard. U bepaalt het allemaal. Registreer vandaag nog!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma aug 30, 2010 6:57 pm.

 

 Heel lang topic... Boe?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Symph

Symph


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-09-10
Leeftijd : 27
Woonplaats : Zuid-limburg

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 4 ½ maand

Heel lang topic... Boe? Empty
BerichtOnderwerp: Heel lang topic... Boe?   Heel lang topic... Boe? I_icon_minitimema sep 06, 2010 4:40 pm

Goed, ik ben duidelijk over slecht in topic titels bedenken voor voorstel dingetjes. Daarnaast heb ik ook te weinig geduld om die te gaan bedenken maar goed.

in ieder geval...
Ik ben Aimee, dat is mijn naam ja, als je mijn doopnaam ook graag wilt weten; Aimee Martina Theodora de vrouwelijke vormen van mijn opa’s namen. Ik ben rooms-katholiek en ben gedoopt en ik heb de communie en het vormsel gedaan, maar eigenlijk ben ik dus niet echt gelovig sinds 2009 zo'n beetje (dus als ik met een rare opmerking kom met betrekking tot het geloof, kun je die negeren). Ik ben bijna 14 jaar inmiddels. Op 25 oktober ben ik jarig en dat valt dit jaar voor mij net buiten de herfstvakantie. Ik woon in Zuid-limburg in een prachtig, oninteressant, vervelend, gat dat verslijt als het kern dorpje van de gemeente en ook als enige dorpje in de gemeente een station heeft.. denk ik. Ik ga graag winkelen in maastricht, dus als er iemand woont ik kom je wel opzoeken >=] . Ik zit op gymnasium 2 inmiddels en ben een teleurstelling in wiskunde (ik snap er geen snars van). Ik kan ABSOLUUT geen latijn teksten vertalen en Grieks zal ook wel verschrikkelijk worden maaaarr.. ik zit op het gymnasium. Ik zit nu in een klas van 32 kindertjes met 20 jongens en 12 meisjes en een levensbeschouwing lerares als mentor die me mijn uurtje luieren tijdens levensbeschouwing afneemt.

Ik schrijf graag. Nee, heel graag eigenlijk. Niet dat er veel goeds uitkomt maar ik schrijf graag. Liefst zielige dingetjes(of althans dat wordt het altijd), met bagger slechte eindes waarbij ik bijna altijd iemand maar dood laat gaan omdat ik geen ander einde weet te verzinnen omdat het anders geen duidelijk einde is... ofwel; ik ben ontzettend slecht in einde dingetjes schrijven (begindingetjes lukken ook nooit trouwens). Eh… ik speel nu bijna 4 ½ jaar alt-saxofoon. En ben gestart met RPG’en door mijn beste vriendin Tamaska op ws. Ja, ik woon in hetzelfde dorp als Tamaska en dus (kan ik nog niet geheim agent spelen, wat jammer nou) in Schinnen. Altijd leuk om te weten, is het niet? Zo lang als je me niet gaat stalken kan het me eigenlijk vrij weinig schelen. Op ws heb ik een lange tijd geleefd in het prachtige bos… nee serieus. Ik ben op ws vooral bekend geweest (ik leg maar op geweest de nadruk) als Kodia, als je mijn posts nu zou teruglezen (ik heb mijn leven inmiddels gebeterd) koningin spammertje. En eh.. ja... Kuch.. clown

Mijn hobby's; dansen, zwemmen, lezen, tekenen, (flut verhalen) schrijven, schaatsen, paardrijden, hardlopen, honkbal. Dat was dan dat denk ik wel. Niet te vergeten eigenlijk... mijn huisdieren (inclusief mijn monster)

2 honden
Murphy, een zwarte labrador reu van ik denk nu 7 jaartjes, een dik vet beest dat het liefst zijn kop op je voeten legt zodat je je niet meer kunt verplaatsen.
Bodhi, blue-merle sheltie reutje, een omschrijving; gestoord. (oke, en hij luistert best goed als hij zin heeft om zich eens te gedragen)

2 katten
Mambo, kruising tussen een kortharige poes en (waarschijnlijk) een angora kater. Een dikke vetzak, meer valt er niet over te zeggen.
Pebbles, kruising tussen boerderij katten. Niet echt aanhankelijk, maar soms heeft ze zo haar momenten dat ze wel lief is

En verder 3 konijnen en wat vissen..
Ochja en mijn monster
Monster, ook wel bekend als Valerie, mijn oudere zus van 17 die dit jaar haar eind-examen doet op het gym. Klein mensje, doet natuur & gezondheid en is een klein wiskundig genie (iets wat ik niet ben)
Zo, nu heb ik jullie denk ik wel geterroriseerd met mijn lange topic dus ik stop maar denk ik.
(en bij deze het langste voorstel topic in de geschiedenis omdat ik dus niet wist wat ik nou allemaal moest vertellen en dus werd het nogal veel. Waarschijnlijk staan er nogal wat spelfouten in maargoed.)

nou, als er verder nog vragen zijn...
Terug naar boven Ga naar beneden
Benz
Moderator
Benz


Aantal berichten : 36
Registratiedatum : 29-08-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Noord - Holland ='D

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Reu.
Leeftijd: 2,5 Jaar

Heel lang topic... Boe? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Heel lang topic... Boe?   Heel lang topic... Boe? I_icon_minitimewo sep 08, 2010 3:47 pm

Welkom Aimee. =D
Ik lieft jouw naam. (a)

Je hebt veel hobby's, sportief mens dus. lijkt mij dan xD
Leuke huisdieren, en nja dat was het. >.<

Voor vragen kan je bij mij terecht, of Megan/Pure.

Greetz Maysa/Benz
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Heel lang topic... Boe?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realdogs :: Algemeen :: Who are you?-
Ga naar: