Realdogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Realdogs is een RPG waarbij U de hond speelt. Wat heeft uw hond meegemaakt? Misschien een afschuwelijk verleden? Zwerft uw hond nu rond in het grote gebied? Of ligt hij languit voor de open haard. U bepaalt het allemaal. Registreer vandaag nog!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma aug 30, 2010 6:57 pm.

 

 [Gezocht] Pleeg papa en/of mama Lacey

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Lacey

Lacey


Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 03-03-11

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Teefje
Leeftijd: 2 maandjes

[Gezocht] Pleeg papa en/of mama Lacey Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Pleeg papa en/of mama Lacey   [Gezocht] Pleeg papa en/of mama Lacey I_icon_minitimedo maa 03, 2011 8:52 pm

Hallo allemaal!

Ik ben hier nieuw en nu zoek ik een pleeg papa en/of mama voor: Lacey

Lacey is een goedaardige hond, maar het kan aangepast worden naarmate ze ouder word. het is een teefje van 2 maanden oud dat nog veel moet leren en nog niet zelfstandig vrij kan leven. Ze zoekt daarom een papa of mama die voor haar wil zorgen!

Haar geschiedenis

Lacey is als zwerfhond geboren met een ander zusje en een broertje. Ze had het goed maar twee dagen geleden stond opeens haar hele leven op zijn kop. Vader en moeder opeens verdwenen samen met haar broertje en zusje. de rede waarom weet ze nog steeds niet. Ze is nu helemaal uitgehongerd want hoe ze moet jagen? Daar heeft ze nog geen idee van. Hoe moet het nu verder?
________________________________________-

Even over mijn posts:

Ik ben nieuw op deze RPG, maar dat betekent niet dat dat ook niet voor me is. Ik speel onder andere ook Horsehome. Mijn posts zijn niet kort als ik inspiratie heb, ze kunnen in de 2000 woorden komen, als ik tenminste op een andere post kan reageren die ook niet zo heel kort is.

Wat verwacht ik van jou?

-Vaak online
-Verstand van ABN
-Niet zulke korte posts

Reageer maar hier Smile

-Lacey-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Pleeg papa en/of mama Lacey
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Gezocht] Pup van Daddy
» [gezocht] Familie voor Sam
» [gezocht] Pleegouder(s) voor Pure

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realdogs :: Algemeen :: Accounts :: Accountmarkt-
Ga naar: