Realdogs
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


Realdogs is een RPG waarbij U de hond speelt. Wat heeft uw hond meegemaakt? Misschien een afschuwelijk verleden? Zwerft uw hond nu rond in het grote gebied? Of ligt hij languit voor de open haard. U bepaalt het allemaal. Registreer vandaag nog!
 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen
Navigatie
 Portal
 Index
 Gebruikerslijst
 Profiel
 FAQ
 Zoeken
Wie is er online?
Er zijn in totaal 1 gebruiker online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 1 gast

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 9. Dit aantal is bereikt op ma aug 30, 2010 6:57 pm.

 

 Sanchez

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sanchez

Sanchez


Aantal berichten : 3
Registratiedatum : 06-09-10

Character sheet
Levenswijze: Zwerfhond
Geslacht: Reu
Leeftijd: 4 jaar.

Sanchez Empty
BerichtOnderwerp: Sanchez   Sanchez I_icon_minitimema sep 06, 2010 7:42 pm


Sanchez Sanches2Sanchez NbspSanchez Sanchez3Sanchez NbspSanchez Sanches2
Sanchez Sanchez1
Mijn naam is Sanchez, ik ben een reu en ben 4 jaar oud. Ik leef op dit moment als zwerfhond en ik ben een kruising. Als je me tegenkomt kan ik nogal schuw en nerveus over komen, maar zo ben ik eenmaal. Als je me wat beter kent, weet je dat ik ook heel vrolijk, medelevend en aardig kan zijn, maar ook af en toe een beetje sacherijnig over kan komen als het me niet bevalt. Ook ben ik niet erg moedig, maar juist de eerste die bang is in sommige situaties. Ik mijdt dominante honden, want daar ben ik een beetje bang voor. Ik ben ook geen leiderstype, dat laat ik liever aan anderen over. Het gebeurt ook vaak dat ik op de laatste plaats word gezet. Ik durf niet mijn mond open te trekken, want dat heeft toch geen nut. Ik woonde eerst in een lege schuur. Mijn ouders en broertjes en zusjes zijn omgekomen door een brand in die schuur. Ik ben de enige die het overleeft heeft, op een paar ratten na. Mijn vacht is wit met lichte stippels. Mijn hoofd is donkerbruin, met stippels op mijn neus. Ik ben slank, een beetje mager en niet gespierd.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Sanchez
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Realdogs :: Algemeen :: Honden-
Ga naar: